Hartelijk dank voor uw bezoek aan Toys R Us. Als u hulp nodig hebt bij het winkelen op onze website, neem contact op met onze klantenservice. Onze medewerkers van de klantenservice staan u graag te woord. Vermeld a.u.b. aan de telefoon dat u hulp nodig hebt.
Welkom! Aanmelden of een nieuw account aanmaken. Details

Online hulp

Verzending

Verzendkosten

Hier vindt u informatie over de verzendkosten.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

De levertijd is afhankelijk van verschillende factoren, zoals de gewenste wijze van verzending, de beschikbaarheid, de verwerkingstijd en de bestemming. U kunt de details omtrent de levertijd van de door u bestelde artikelen tijdens het bestelproces onder het kopje"verzendmethode & cadeauservice" in de bevestiging van uw bestelling en in"mijn account" op onze webpagina’s nalezen.

Onze artikelen worden met een standaard levertijd (2 - 4 werkdagen) verzonden.

Terug naar paginabegin

Hoe kan ik zien of een artikel leverbaar is?

Als het gewenste artikel leverbaar is, verschijnt de rode knop "toevoegen aan mijn winkelwagen" aan de rechterkant van de pagina. Let u hier a.u.b ook op informatie over de beschikbaarheid van het artikel. Hier kunt u bijvoorbeeld zien of een artikel voorradig is. Indien een artikel niet voorradig is zal de rode knop"toevoegen aan mijn winkelwagen". niet verschijnen. Probeert u het dan a.u.b. op een ander tijdstip nog eens. Houdt u er voorts a.u.b. rekening mee, dat de beschikbaarheid van artikelen ook gedurende het bestelproces kan veranderen.

Wanneer wordt een door mij gereserveerde bestelling geleverd?

Op onze websites toysrus.nl en babiesrus.nl heeft u de mogelijkheid om artikelen, die nog niet op de marktzijn gebracht, alvast te bestellen. De levertijd hangt af van de datum waarop het betreffende artikel op de markt wordt gebracht. Zodra dit het geval is, ontvangt u een e-mail van ons. De betaling van het artikel vindt pas plaats, wanneer het gereserveerde artikel in het verzendingsproces is geplaatst.

Terug naar paginabegin

Kan ik de door mij bestelde artikelen aan verschillende geadresseerden (laten) sturen?

Dat is geen enkel probleem! Kiest u dan tijdens de bestelling op de pagina"adressen", de optie:"aan verschillende adressen versturen". U heeft dan ook de mogelijkheid om voor ieder adres een andere wijze van verzending te kiezen.

Aanvullende informatie vindt u onder het kopje verzendkosten.

Terug naar paginabegin

Kan ik mijn bestelling volgen?

Ja, dat is heel eenvoudig! Indien het voor u mogelijk is om uw bestelling te volgen, verschijnt het “Track & Trace” nummer op onze website in het gedeelte“mijn account”onder het kopje“Status van mijn bestelling volgen”. Als u hierop klikt, kunt u de gegevens omtrent uw bestelling direct inzien!

Terug naar paginabegin

Wat is het verschil tussen “Status van mijn bestelling” en “Track & Trace?

Toys“R”Us of Babies“R”Us houdt u vanaf het moment waarop u uw bestelling plaatst tot aan het moment waarop uw bestelling door ons verstuurd wordt op de hoogte van de status van uw bestelling. Zodra uw bestelling door ons verstuurd is, wordt de levering door een pakketdienst of transportbedrijf overgenomen. Bij sommige van deze bedrijven kunt u de bestelling c.q. levering dan ook volgen. De mogelijkheden vindt u op onze website onder “mijn account” en “Status van mijn bestelling volgen”.

Terug naar paginabegin

Wat doe ik indien mijn bestelling later dan de vermelde datum aankomt?

De levertijd is afhankelijk van verschillende gegevens, die tussen het tijdstip van uw bestelling en de ontvangst van de informatie omtrent uw bestelling kunnen veranderen. Wij verzekeren u dat wij ons best doen om uw bestelling zo vlug mogelijk bij u af te laten leveren.

Om ervoor te zorgen dat u altijd weet waar uw bestelling zich op ieder moment bevindt, sturen wij uw regelmatig e-mails over de status van uw bestelling. Indien uw bestelling door een pakketdienst of een transportbedrijf wordt verstuurd, dat de mogelijkheid biedt om de bestelling d.m.v. Track & Trace te volgen, kunt u deze informatie onder"mijn account"en "status van mijn bestelling volgen" inzien.

LET OP:

  • Indien uw bestelling volgens de Track & Trace informatie bij u is bezorgd, maar nog niet in uw bezit is, kan het zijn dat het pakketje bij uw buren is bezorgd. Vraagt u daar eens na.
  • Indien uw bestelling volgens de Track & Trace informatie aan ons is teruggestuurd, dan kan het zijn dat het wellicht niet mogelijk was om uw adres te vinden. Controleert u in dit geval voor de zekerheid a.u.b. uw adresgegevens. Misschien zijn uw adresgegevens veranderd of zijn de gegevens niet juist.
  • Indien u geen informatie omtrent de status van uw bestelling hebt ontvangen en u het pakket niet kunt traceren, neemt u dan a.u.b. contact op met onze klantenservice. U vindt de contactgegevens van onze klantenservice onder het kopje „contact“ op onze website.

Terug naar paginabegin

Van welke restricties moet ik op de hoogte zijn?

Aan postbusadressen wordt niet geleverd.

Terug naar paginabegin

Al onze prijzen zijn inclusief BTW en exclusief verzendkosten