Hartelijk dank voor uw bezoek aan Toys R Us. Als u hulp nodig hebt bij het winkelen op onze website, neem contact op met onze klantenservice. Onze medewerkers van de klantenservice staan u graag te woord. Vermeld a.u.b. aan de telefoon dat u hulp nodig hebt.
Welkom! Aanmelden of een nieuw account aanmaken. Details

Online hulp

Uw bestelling

  • Op de website toysrus.nl en babiesrus.nl kunt in“ mijn account” onder het kopje “ Status van mijn bestelling volgen” online de status van uw bestelling inzien.
  • Nadat uw bestelling verstuurd is, duurt het ongeveer een uur voordat u uw bestelling online kan volgen.
  • Om de status van uw bestelling te kunnen inzien, hoeft u zich enkel door middel van het invullen van uw gegevens (e-mailadres en wachtwoord) bij “ mijn account” op de website van Toys”R”Us of Babies”R”Us aan te melden.
  • Na de aanmelding klikt u op “ Status van mijn bestelling volgen”. In het daarop volgende overzicht vindt u alle informatie over uw huidige en eerdere bestellingen. Indien het voor u mogelijk is om uw bestelling te volgen, verschijnt het “track & trace” nummer van uw levering. Als u op “track & trace” klikt, kunt u precies zien wat de status van uw bestelling c.q. levering is!

Terug naar paginabegin

Waar vind ik informatie over de status van mijn bestelling?

  • Check uw e-mail-account: Tijdens uw bestelling heeft u een e-mailadres opgegeven. Wij houden u per e-mail op hoogte van de status van uw bestelling.
  • Via onze website: Bovenaan elke Toys“R”Us en Babies“R”Us website vindt u toegang tot “ mijn account”. Hier kunt u uw bestelling c.q. levering onder het kopje“ Status van mijn bestelling volgen ”gemakkelijk inzien. U hoeft zich enkel door middel van het invullen van uw gegevens (e-mailadres en wachtwoord) bij “ mijn account” aan te melden.
  • Neem telefonisch contact met ons op: Indien u meer vragen heeft over uw bestelling, belt u dan met onze klantenservice onder het kopje „contact“ op onze website.

Terug naar paginabegin

E-mails m.b.t. uw bestelling

Nadat u uw bestelling heeft afgerond, houden wij u d.m.v. van e-mails op de hoogte van de status van uw bestelling. Hier enkele voorbeelden:

  • Het overzicht van uw bestelling. Met behulp van deze e-mail vatten wij uw bestelling nog een keer samen.
  • De bevestiging van uw bestelling. Met deze e-mail bevestigen wij de ontvangst van uw bestelling. Deze e-mail bevat uw ordernummer. Bewaart u a.u.b. een kopie van deze e-mail voor uw eigen administratie.
  • Annulering van uw bestelling. De annulering van uw bestelling is geslaagd. Bewaart u a.u.b. een kopie van deze e-mail voor uw eigen administratie.
  • Annuleren niet mogelijk. U ontvangt bericht, dat wij de annulering van uw bestelling niet kunnen verwerken.
  • Bevestiging van de verzending. Uw bestelling, of delen daarvan, zijn verstuurd. Wordt uw bestelling in delen verzonden, dan krijgt u een e-mail met de bevestiging voor elke verzending. De leveringstijd is afhankelijk van de wijze van verzending, de beschikbaarheid, de doorlooptijden en de bestemming.
  • Belangrijke informatie over uw bestelling. Een dergelijke e-mail zult u alleen bij hoge uitzondering ontvangen, bijvoorbeeld als er problemen zouden ontstaan bij de bewerking van uw bestelling, als de bestelling niet op het gewenste adres geleverd kan worden of als uw bestelling geannuleerd is.Wij verzoeken u om in dergelijke gevallen contact op te nemen met onze klantenservice onder het kopje „contact“ op onze website.

Terug naar paginabegin

De levering van uw artikelen

De levertijd is van verschillende factoren afhankelijk, bijvoorbeeld wanneer uw bestelling ons magazijn verlaat, de bestemming en de wijze van verzending..

Aanvullende informatie over verzendkosten en de verzendingswijze vindt u op de pagina verzendkosten. (Link to Shipping Cost)

Onderzoekt u uw bestelling na ontvangst a.u.b. onmiddellijk en zorgvuldig op transportbeschadigingen (het is normaal dat de verpakking sporen van gebruik vertoont). Is de verpakking of de inhoud beschadigd? Bij ernstige beschadigingen kunt u de volgende AANWIJZIGINGEN volgen:

  • Is de verpakking licht beschadigd aanvaardt u de levering dan en noteert u de transportbeschadigingen dan op het afleveringsbewijs, die u van de medewerker van de pakket-dienst ontvangt. Laat de medewerker van de pakket-dienst het afleveringsbewijs ook ondertekenen en bewaart u een kopie voor uw eigen administratie. Wij verzoeken u om daarna direct contact op te nemen met onze klantenservice. U vindt de contactgegevens van onze klantenservice onder het kopje “contact” op onze website. U dient uw ordernummer gereed te houden.
  • Is de verpakking zwaar beschadigd of de inhoud kapot,aanvaardt u de levering dan niet en belt u onmiddellijk met onze klantenservice. U vindt de contactgegevens van onze klantenservice onder het kopje „contact“ op onze website. Wij verzoeken u om uw ordernummer gereed te houden.
  • Ontbreekt er een artikel in uw zending? Houdt u er a.u.b. rekening mee, dat u mogelijkerwijze nog een nadere zending ontvangt. Indien dit niet het geval is, meldt u het ontbrekende artikel dan a.u.b. bij onze klantenservice. De contactgegevens van onze klantenservice kunt u onder het kopje "contact" op onze website vinden.

Terug naar paginabegin

Wijzigen of annuleren van uw bestelling

  • Annuleren i.v.m. problemen tijdens de afwikkeling van uw bestelling

In zeldzame gevallen kan het voorkomen dat uw bestelling of een deel daarvan geannuleerd moet worden. Redenen hiervoor kunnen zijn:

  • Het artikel of de artikelen zijn momenteel online niet beschikbaar. Houd u er a.u.b. rekening mee dat de beschikbaarheid van de artikelen ook gedurende uw bestelproces kan veranderen.
  • Uw betalingsinformatie kon niet bevestigd worden
  • Het afleveringsadres kon niet bevestigd worden

Indien uw bestelling geannuleerd wordt, ontvangt u u van ons een e-mail met de reden voor de annulering. Vanzelfsprekend worden geannuleerde artikelen niet aan u in rekening gebracht.

  • Bestelling annuleren

Nadat u uw bestelling aan ons heeft verzonden, is een annulering slechts nog mogelijk zo lang de bestelling nog niet door ons in het verzendproces is opgenomen. Om te annuleren klikt u a.u.b. op de link in de bevestinging van uw bestelling, die u per e-mail heeft ontvangen of klikt u op“ mijn account” waar u alle informatie omtrent uw bestelling kunt oproepen. Zolang de button“ bestelling annuleren” zichtbaar is, kunt u de bestelling annuleren door de button aan te klikken.

TIP: Let op onze informatie over het herroepingsrecht en onze Algemene voorwaarden.

Terug naar paginabegin

Al onze prijzen zijn inclusief BTW en exclusief verzendkosten